Watch Medier

Jysk Fynske vil kræve betaling fra læsere, der afviser cookies

Flere og flere brugere siger nej tak til cookies på Jysk Fynske Mediers digitale udgivelser, efter en ny samtykkeboks er rullet ud. Det skader annonceforretningen. Mediehuset vil nu have brugere, der afviser cookies, til i stedet at betale for tracking-fri adgang.

"I gennemsnit er det lidt over 30 pct. af brugerne, der siger "nej" til cookies," fortæller Richard Wraae fra Jysk Fynske Medier. | Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Hvis man som læser af Jysk Fynske Mediers netaviser i fremtiden afviser cookies, kræver mediekoncernen, at brugerne betaler på andre måder end med den cookiebaserede data, der hidtil har dannet grundlaget for den gratis del af netmedierne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Mærsk har udledt langt mere CO2 end tidligere oplyst

Nye beregninger fra Mærsk viser, at rederikoncernen har udledt markant mere CO2 end først rapporteret. Forskellen fra de tidligere beregninger er større end den mængde, som det samlede danske landbrug udledte i 2021.

Formandsskifte i Gyldendal

”Gyldendal har været igennem et par år med store forandringer, men har nu en ny og stærk direktion og en selskabsstruktur, der er faldet på plads,” udtaler afgående formand Poul Erik Tøjner, der afløses af næstformanden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs