
En ny app, der skal fungere som en slags datingside for såkaldte nano- og mikroinfluencere og annoncører, er blevet født hos Aller Media i et forsøg på følge med strømningerne på annoncemarkedet, hvor influencermarketing er i vækst.
”Vi ser det som en win win win-mulighed. Med Aller Sparks tilbyder vi vores eksisterende annoncører den her mulighed, ligesom vi kan gribe nogle af dem, der ikke er ombord længere, og så ser vi en mulighed for at få nogle nye til,” siger Christina-Louisa Hansen, client director i Aller Media og ansvarlig for den nye platform.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra Watch Medier
Genmab-topchef: Hvis vi havde købt Biontech havde vi nok sløjfet coronavaccinen
Genmab har på få år opbygget finansielle muskler til at kunne investere efter behag, mens kapitalen tørrer ud andre steder i biotekindustrien. Alligevel foretrækker Genmab-topchef Jan van de Winkel partnerskaber frem for opkøb. For havde Genmab købt den tyske samarbejdspartner Biontech, kunne det have kostet verden coronavaccinen, siger han til MedWatch.