Watch Medier

Globale handelsudfordringer bremser forventet Tour-boost hos danske cykelbutikker

Tour de France med dansk start og stor dansk succes skulle have lunet i de danske cykelforretninger, men det har inflation og leveringsproblemer forpurret, melder flere aktører. I Roskilde var interessen for merchandise dog stor.

Flere danske cykelbutikker havde satset på, at den danske Tour-eufori med dansk Tour-start og samlet dansk Tour-sejr til Jonas Vingegaard ville komme dem til gode. Men effekten er indtil videre udeblevet. | Foto: Marco Bertorello/AFP

Store events udløser tit stort salgspotentiale, og historien kunne næsten ikke være skrevet bedre.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs