Netto har valgt klimamærke: "Skal være så simpelt som muligt"

Netto lancerer som første dagligvarekæde klimamærker på sine varer og følger ekspertgruppens anbefaling om et skalamærke. Det sker i butikken i Allinge under Folkemødet på Bornholm.
Martin Hasgaard, kommerciel direktør i Netto, fortæller, at man med skalamodellen i Allinge vil vise, at man "godt kan komme videre med en klimamærkning allerede nu." | Foto: Jens Valbjørn Stavnsbjerg
Martin Hasgaard, kommerciel direktør i Netto, fortæller, at man med skalamodellen i Allinge vil vise, at man "godt kan komme videre med en klimamærkning allerede nu." | Foto: Jens Valbjørn Stavnsbjerg

Netto i Allinge tager hul på den ene af de to versioner af klimamærket, der var i spil for fremtidens klimabevidste forbrugere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også