SAS er overrasket over anklage om "greenwashing" i markedsføring

En lang række forbrugerorganisationer kritiserer SAS og 16 andre flyselskaber for problematisk markedsføring af ”grønne” flyrejser. Flyselskabet er uforstående, men vil gerne lytte.
SAS-pressechef Alexandra Lindgren Kaoukji peger på, at der er behov for fælles retningslinjer. | Foto: Sas/pr
SAS-pressechef Alexandra Lindgren Kaoukji peger på, at der er behov for fælles retningslinjer. | Foto: Sas/pr

SAS forsøger at klimaomstille luftfarten, og derfor havde det delvist statsejede flyselskab ikke forestillet sig, at selskabets særligt bæredygtige produkter skulle blive udsat for kritik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også