Boozt vil bekæmpe returvarer med nyt værktøj baseret på kunstig intelligens

Den nordiske onlineplatform vil med nyt tilbud give modebrands dybere indsigt i, hvorfor deres varer ender med at blive sendt retur.
Hermann Haraldsson er topchef og medstifter af Boozt. | Foto: Pr/boozt
Hermann Haraldsson er topchef og medstifter af Boozt. | Foto: Pr/boozt

Flere onlineaktører har oprustet for at komme stigningen i antallet af returvarer til livs i takt med, at onlinehandlen generelt vokser. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også