To magasinhuse bliver til et: Vi skal stå stærkere digitalt

En fusion mellem Bonnier Publications og datterselskabet Benjamin Media skal især ses i lyset af, at magasinhusene vil have mere ud af den digitale transformation. En håndfuld stillinger er nedlagt, siger adm. direktør.
Jesper Buchvald fortsætter som adm. direktør i Bonnier Publications efter fusionen med datterselskabet Benjamin Media. | Foto: Bonnier Publications/PR
Jesper Buchvald fortsætter som adm. direktør i Bonnier Publications efter fusionen med datterselskabet Benjamin Media. | Foto: Bonnier Publications/PR

I august meddelte magasinforlaget Bonnier Publications og datterselskabet Benjamin Media, at de flyttede sammen hos førstnævnte. Torsdag kom så nyheden om, at de to selskaber nu også fusioneres. Det sker som en naturlig forlængelse af sammenflytningen, fortæller adm. direktør Jesper Buchvald.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også