To magasinhuse bliver til et: Vi skal stå stærkere digitalt

En fusion mellem Bonnier Publications og datterselskabet Benjamin Media skal især ses i lyset af, at magasinhusene vil have mere ud af den digitale transformation. En håndfuld stillinger er nedlagt, siger adm. direktør.
Jesper Buchvald fortsætter som adm. direktør i Bonnier Publications efter fusionen med datterselskabet Benjamin Media. | Foto: Bonnier Publications/PR
Jesper Buchvald fortsætter som adm. direktør i Bonnier Publications efter fusionen med datterselskabet Benjamin Media. | Foto: Bonnier Publications/PR

I august meddelte magasinforlaget Bonnier Publications og datterselskabet Benjamin Media, at de flyttede sammen hos førstnævnte. Torsdag kom så nyheden om, at de to selskaber nu også fusioneres. Det sker som en naturlig forlængelse af sammenflytningen, fortæller adm. direktør Jesper Buchvald.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også