Watch Medier

To magasinhuse bliver til et: Vi skal stå stærkere digitalt

En fusion mellem Bonnier Publications og datterselskabet Benjamin Media skal især ses i lyset af, at magasinhusene vil have mere ud af den digitale transformation. En håndfuld stillinger er nedlagt, siger adm. direktør.

Jesper Buchvald fortsætter som adm. direktør i Bonnier Publications efter fusionen med datterselskabet Benjamin Media. | Foto: Bonnier Publications/PR

I august meddelte magasinforlaget Bonnier Publications og datterselskabet Benjamin Media, at de flyttede sammen hos førstnævnte. Torsdag kom så nyheden om, at de to selskaber nu også fusioneres. Det sker som en naturlig forlængelse af sammenflytningen, fortæller adm. direktør Jesper Buchvald.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Formandsskifte i Gyldendal

”Gyldendal har været igennem et par år med store forandringer, men har nu en ny og stærk direktion og en selskabsstruktur, der er faldet på plads,” udtaler afgående formand Poul Erik Tøjner, der afløses af næstformanden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs