PR-virksomheden Friday overtager københavnsk influencerbureau

Et af landets førende bureauer inden for influencer marketing, Confetti CPH, bliver en del af kommunikations- og PR-selskabet Friday.
Kommunikationsbureauet Fridays partnerkreds efter overtagelse af Confetti CPH. | Foto: PR/Friday
Kommunikationsbureauet Fridays partnerkreds efter overtagelse af Confetti CPH. | Foto: PR/Friday

Kommunikationsbureauet Friday har taget bestik af, at stadig flere yngre forbrugere vandrer mod de sociale medieplatforme, og vil sikre sig bedre fodfæste inden for den del af marketingarbejdet. Derfor har PR-selskabet netop overtaget bureauet Confetti CPH, der er specialiseret i influencer marketing og agentur for en række af landets store influencere. Det oplyser parterne i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også