Watch Medier

Dansk Erhverv samler handsken op efter Dansk Annoncørforenings lukning

Med opbakning fra Dansk Annoncørforenings bestyrelse går en afløser for foreningen i luften ved årsskiftet under organisationen Dansk Erhverv. Marketingdirektører fra en række større virksomheder arbejder på et oplæg til den nye forenings grundlag.

Dansk Erhverv har adresse i Børsen i København. | Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Dansk Annoncørforening besluttede tidligere på året at lægge sig selv i graven fra årsskiftet. En arvtager til rollen som annoncørernes talerør er nu på plads, og det er Dansk Erhverv, der løber videre med depechen, oplyser Dansk Annoncørforening i en pressemeddelelse.

En arbejdsgruppe med deltagelse af marketingdirektører fra en række større virksomheder vil den kommende tid arbejde med et oplæg til den nye annoncørforenings grundlag. Derefter er det planen at afholde en stiftende generalforsamling 3. december, inden foreningen går i luften 1. januar – altså samtidig med at Dansk Annoncørforening lukker.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs