Watch Medier

Danske Medier vil øremærke 140 millioner til regionalmedier i ny politisk medieaftale

Flere krav til globale tech-koncerner, støtte til lydmedier, omfordeling af mediestøtten og en ny millionpulje til digital udvikling af lokale og regionale medier er centrale punkter i interesseorganisationen Danske Mediers udspil til ny femårig medieaftale.

Den digitale udvikling af lokale og regionale medier har bruf for en kontant saltvandsindsprøjtning, mener Danske Medier med formand og adm. dir. for Jysk Fynske Medier, Jesper Rosener i spidsen | Foto: Joachim Ladefoged

Regionale og lokale medier halter efter i den digitale omstilling, og det skal en ny fireårig udviklingspulje på i alt 140 mio. kr. rette op på.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Saxo Bank dropper børsplaner

Planer om at børsnotere Saxo Bank via en tom børsskal i Holland er skrinlagt. Banken begrunder det med ”udfordrende markedsforhold”. (Opdateret)

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs