DSB-chef lægger op til store forandringer: "Det er simpelthen for svært at være kunde hos os"

DSB’s billetsystemer og -strukturer skal være lettere at gennemskue, lyder det fra togselskabets kommercielle direktør. Flere elementer giver dog udfordringer på området.
Jens Visholm Uglebjerg, kommerciel direktør i DSB. | Foto: Pr / Dsb
Jens Visholm Uglebjerg, kommerciel direktør i DSB. | Foto: Pr / Dsb

Det er for besværligt at købe en DSB-billet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også