Tiktok-advarsel sender webshops og detailkæder i tænkeboks

Flere myndigheder og organisationers advarselsflag mod det sociale medie Tiktok får detailvirksomheder til at overveje brugen. Dansk Erhverv vil begrænse webinarer om appen som salgskanal.
Power toppede sin åbning af Danmarks største elektonikvarehus med et storstilet liveshoppingevent på Tiktok. Nu dropper Power midlertidigt det sociale medie. | Foto: Power/Pr
Power toppede sin åbning af Danmarks største elektonikvarehus med et storstilet liveshoppingevent på Tiktok. Nu dropper Power midlertidigt det sociale medie. | Foto: Power/Pr

Brugen af den hastigt voksende kinesiske videoapp Tiktok er kastet op i luften for detailvirksomheder, der bruger platformen til salg og markedsføring, efter en række offentlige myndigheder og organisationer har trukket en streg i sandet mod appen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også