Watch Medier

Egmont henter ny kreativ bureauchef hjem fra USA

Ny kreativ chef for Egmont Publishings tre marketingbureauer har i 17 år haft base i USA, hvor han har arbejdet i flere forskellige bureauer.

Lars Bastholm er ny kreativ chef i Egmont Publishings marketingbureauer. | Foto: Egmont Publishing

Egmont Publishing har hyret 51-årige Lars Bastholm som kreativ chef for de tre marketingbureauer Belong, Creative og Starfighters. Det skriver magasinhuset i en pressemeddelelse.

Lars Bastholm har i de seneste 17 år arbejdet i USA, hvor han bl.a. har haft ledende stillinger hos flere forskellige reklamebureauer og digitale bureauer samt Google.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Mogens de Linde nærmer sig mursten for 4 milliarder

Byggeselskab Mogens de Linde gik frem på driften i 2021, mens der blev barberet omkring en fjerdedel af top- såvel som bundlinje. Værdiopskrivninger sætter igen et markant aftryk på regnskabet fra det aarhusianske ejendomskoryfæ, der netop har sammensat en ny ledelse.

Deutsche Bahn har sat Arriva i Danmark til salg

Der har længe været forlydender om, at transportselskabet Arriva i Danmark, der står for bus- og togdrift på flere strækninger, var på salgslisten hos ejeren, den statslige tyske jernbanekæmpe Deutsche Bahn. I nyt dansk regnskab bekræfter Arriva Danmark, at forretningen skal sælges til en eller flere investorer.

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs