Watch Medier

Nordiske Medier samler flere medier under to redaktører og går mere digitalt

Nordiske Medier nedbryder sin hidtidige redaktionelle struktur for at inddele en stribe af sine nicheudgivelser under to fokusområder - industri og byggeri. Det skal være med til at styrke mediehuset digitalt og få abonnementsbasen til at vokse.

Jesper Hansen, adm. direktør i Nordiske Medier, søsætter en omorganisering af mediehusets redaktionelle struktur for at styrke de digitale produkter. | Foto: PR / Nordiske Medier

Nordiske Medier indleder en større omorganisation for at lægge flere kræfter i mediehusets digitale produkter og tilstedeværelse. Det skal være med til at indfri en ambition om at udvide abonnementsbasen med mere end 20 pct. inden udgangen af 2022 til 25.000 abonnenter, oplyser Jesper Hansen, adm. direktør i Nordiske Medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs