Watch Medier

Nordiske Medier samler flere medier under to redaktører og går mere digitalt

Nordiske Medier nedbryder sin hidtidige redaktionelle struktur for at inddele en stribe af sine nicheudgivelser under to fokusområder - industri og byggeri. Det skal være med til at styrke mediehuset digitalt og få abonnementsbasen til at vokse.

Jesper Hansen, adm. direktør i Nordiske Medier, søsætter en omorganisering af mediehusets redaktionelle struktur for at styrke de digitale produkter. | Foto: PR / Nordiske Medier

Nordiske Medier indleder en større omorganisation for at lægge flere kræfter i mediehusets digitale produkter og tilstedeværelse. Det skal være med til at indfri en ambition om at udvide abonnementsbasen med mere end 20 pct. inden udgangen af 2022 til 25.000 abonnenter, oplyser Jesper Hansen, adm. direktør i Nordiske Medier.

For at det skal lykkes, har mediehuset nedbrudt den hidtidige struktur, hvor redaktionen i København primært har haft fokus på print, mens redaktionen i Aalborg primært har redigeret de digitale produkter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Efter gaslæk: Endegyldigt slut med russisk gas til vinter

De mystiske gaslæk på Nord Stream 1 og 2 i Østersøen betyder, at energimarkedet nu må indstille sig på, at der ikke vil blive sendt russisk gas til Europa i år. Utænkeligt, at det ikke er et målrettet angreb, siger kilde til tysk avis.

Læs også

Relaterede