Arbejdsmoral og pligtfølelse har sendt Nordeas forbrugerøkonom ud af sygesengen og gennem glasloftet - nu takker hun af

I de sidste 15 år har Ann Lehmann Erichsen i sit job som forbrugerøkonom i Nordea givet råd og lavet analyser inden for alt fra indkøbssedler til pensionsopsparinger. Efter maj er det slut.
Ann Lehmann Erichsen har æret forbrugerøkonom i Nordea i 15 år. | Foto: PR
Ann Lehmann Erichsen har æret forbrugerøkonom i Nordea i 15 år. | Foto: PR

Forbrugerøkonom i Nordea Ann Lehmann Erichsen kan sætte præcis dato på, hvornår hun indså vigtigheden af at gøre det svære let.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også