Watch Medier

Outdoor-reklamefirma har hentet ny landechef hos hovedkonkurrent

Tidligere landechef for AFA JCDecaux er ny mand i spidsen for selskabets hovedkonkurrent for outdoor-reklamer i Danmark.

Outdoor-reklamemarkedet dominedres af Clear Channel og AFA JCDecaux. | Foto: Niels Hougaard/ERH

Clear Channel, der leverer udendørs reklameløsninger, har fået ny dansk landechef. Karsten Rask Mikkelsen tiltrådte stillingen som country manager 1. juni.

Her overtog han posten for Maj-Britt Brøchner-Mortensen, der ifølge Clear Channel har søgt "nye udfordringer" andetsteds.

Karsten Rask Mikkelsen var fra 2016 til januar 2021 kommerciel direktør hos Danmarks største udbyder af outdoor-reklamer, AFA JCDecaux - Clear Channels hovedkonkurrent på det danske marked. Før det har han arbejdet og ledt salgs- og marketingafdelinger i en række selskaber - herunder Børsens salgsafdeling i 2012-2013.

Mere fra Watch Medier

Roskilde Bank-boss dømt til at betale 231 millioner

Højesteret har med dom sat endeligt punktum i et langstrakt sagsforløb om erstatningsansvaret for krakket i Roskilde Bank tilbage i 2008. Bankens tidligere direktør, Niels Valentin Hansen, er blevet dømt til at betale 231 mio. kr. i erstatning. Fire bestyrelsesmedlemmer er frifundet.

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs