Outdoor-reklamefirma har hentet ny landechef hos hovedkonkurrent

Tidligere landechef for AFA JCDecaux er ny mand i spidsen for selskabets hovedkonkurrent for outdoor-reklamer i Danmark.
Outdoor-reklamemarkedet dominedres af Clear Channel og AFA JCDecaux. | Foto: Niels Hougaard/ERH
Outdoor-reklamemarkedet dominedres af Clear Channel og AFA JCDecaux. | Foto: Niels Hougaard/ERH

Clear Channel, der leverer udendørs reklameløsninger, har fået ny dansk landechef. Karsten Rask Mikkelsen tiltrådte stillingen som country manager 1. juni.

Her overtog han posten for Maj-Britt Brøchner-Mortensen, der ifølge Clear Channel har søgt "nye udfordringer" andetsteds.

Karsten Rask Mikkelsen var fra 2016 til januar 2021 kommerciel direktør hos Danmarks største udbyder af outdoor-reklamer, AFA JCDecaux - Clear Channels hovedkonkurrent på det danske marked. Før det har han arbejdet og ledt salgs- og marketingafdelinger i en række selskaber - herunder Børsens salgsafdeling i 2012-2013.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også