Outdoor-reklamefirma har hentet ny landechef hos hovedkonkurrent
![Outdoor-reklamemarkedet dominedres af Clear Channel og AFA JCDecaux. | Foto: Niels Hougaard/ERH](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13065008.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7g9htlygxsysbg2pmeb.jpg)
Clear Channel, der leverer udendørs reklameløsninger, har fået ny dansk landechef. Karsten Rask Mikkelsen tiltrådte stillingen som country manager 1. juni.
Her overtog han posten for Maj-Britt Brøchner-Mortensen, der ifølge Clear Channel har søgt "nye udfordringer" andetsteds.
Karsten Rask Mikkelsen var fra 2016 til januar 2021 kommerciel direktør hos Danmarks største udbyder af outdoor-reklamer, AFA JCDecaux - Clear Channels hovedkonkurrent på det danske marked. Før det har han arbejdet og ledt salgs- og marketingafdelinger i en række selskaber - herunder Børsens salgsafdeling i 2012-2013.