Irmas marketingchef stopper

Lise Hørdam, der har været marketingchef i Irma siden 2018, har kvittet jobbet i kølvandet på Coops beslutning om at lukke kæden.
Coop lancerede i seneste uge, at dagligvarekoncernen vil sige farvel til Irma-butikkerne i en omfattende strategiændring. | Foto: Jørgen Rudbeck
Coop lancerede i seneste uge, at dagligvarekoncernen vil sige farvel til Irma-butikkerne i en omfattende strategiændring. | Foto: Jørgen Rudbeck

Irmas marketingchef, Lise Hørdam, har valgt at stoppe på posten ved udgangen af februar i forbindelse med Coops beslutning om at lukke den 137 år gamle butikskæde fra april.

Det skriver mediet Markedsføring.

”Det gør ondt på mig, at Irma lukker som butikskæde. Det kommer næppe bag på nogen. Mit team og jeg har kæmpet for brandet, og jeg har også selv fået ’blåt blod’ i årerne undervejs. Det er det, Irma kan,” siger Lise Hørdam og tilføjer:

”Men nu har jeg besluttet, at min karriere skal fortsætte et andet sted. Så lige nu bruger jeg al min energi på at finde ud af, hvordan jeg kan hjælpe mit dygtige team – og Irma-pigen – videre,” siger hun til Markedsføring.

Hun har ifølge sin Linkedin-profil været ansat i Irma siden 2018 efter tidligere at have arbejdet for McDonald’s Danmark i en længere årrække.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

TV 2 finder ny finansdirektør

For abonnenter

Læs også