Digital chef bag Liberal Alliances Tiktok-kampagner rykker til investornetværk

Partiet Liberal Alliances digitale chef skifter til et job som markedsføringsdirektør i investeringsnetværket CVX Ventures.
Alex Vanopslagh laver Tiktok-meet-up i Aarhus under valgkampen. | Foto: Claus Bonnerup
Alex Vanopslagh laver Tiktok-meet-up i Aarhus under valgkampen. | Foto: Claus Bonnerup

Kim Jessica Axholt, der var en ledende kraft bag Liberal Alliances meget omtalte indhold og kampagner på Tiktok, skifter fra det politiske parti og til investeringsselskabet CVX Venture, skriver Markedsføring.

Hos den nye arbejdsgiver skal hun fra oktober være markedsføringsdirektør og vil have fokus på ”branding og positionering”.

I sine tre år i Liberal Alliances kommunikationkorps har Kim Jessica Axholt været med til at udtænke partiets strategi på sociale medier.

Den trak flere overskrifter under seneste valgkamp, hvor det skabte stor opmærksomhed, at partiformand Alex Vanopslagh høstede mange interaktioner og følgere på det sociale medie Tiktok.

Før tiden i Liberal Alliance har hun været ansat i den liberale tænketank Cepos som bl.a. kommunikationskonsulent.

Mads Faurholt puster liv i konkursramt investornetværk

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

TV 2 finder ny finansdirektør

For abonnenter

Læs også

"Fra en virksomhedsbetragtning har det været en sund proces, men har også givet anledning til flere udtrædelser, end vi normalt ville se," lyder det fra Steen Rode, ledende partner hos Bech-Bruun. | Foto: Nikolai Linares

Fire partnere forlader Bech-Bruun

For abonnenter