Watch Medier

Digital chef bag Liberal Alliances Tiktok-kampagner rykker til investornetværk

Partiet Liberal Alliances digitale chef skifter til et job som markedsføringsdirektør i investeringsnetværket CVX Ventures.

Alex Vanopslagh laver Tiktok-meet-up i Aarhus under valgkampen. | Foto: Claus Bonnerup

Kim Jessica Axholt, der var en ledende kraft bag Liberal Alliances meget omtalte indhold og kampagner på Tiktok, skifter fra det politiske parti og til investeringsselskabet CVX Venture, skriver Markedsføring.

Hos den nye arbejdsgiver skal hun fra oktober være markedsføringsdirektør og vil have fokus på ”branding og positionering”.

I sine tre år i Liberal Alliances kommunikationkorps har Kim Jessica Axholt været med til at udtænke partiets strategi på sociale medier.

Den trak flere overskrifter under seneste valgkamp, hvor det skabte stor opmærksomhed, at partiformand Alex Vanopslagh høstede mange interaktioner og følgere på det sociale medie Tiktok.

Før tiden i Liberal Alliance har hun været ansat i den liberale tænketank Cepos som bl.a. kommunikationskonsulent.

Mads Faurholt puster liv i konkursramt investornetværk

Mere fra Watch Medier

Pensionskasse frikendes i konkurrencesag

Retten i Lyngby har afsagt dom i sag fra 2017, hvor PKA og Danica gik sammen om et tilbud på pensionsordningen for medarbejdere hos det daværende Dansk Supermarked.

Læs også

Relaterede

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs