Dansk hørekoncern er mere fortrøstningsfuld efter genåbning af markeder

Efterspørgslen efter høreløsninger er gradvis på vej op efter forårets udbrud af coronavirus, omend den flere steder i verden stadig er under tidligere tiders niveauer. Det giver omvendt færre udgifter til løn, salg og marketing, og samlet set får det adm. direktør Søren Nielsen fra Demant til at se "relativt lyst på fremtiden".
Søren Nielsen, adm. direktør i Demant. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Søren Nielsen, adm. direktør i Demant. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Efter det måske mørkeste kapitel i historien for producenter af høreapparater er der fremgang at spore i takt med, at stadig flere markeder åbner igen oven på især marts og april måneds massive nedlukninger som følge af covid-19-udbruddet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også