Watch Medier

Jobindex melder om annoncemarked i bedre form end før coronakrisen

Markedet for jobannoncer rammer et højere niveau end før coronakrisen, som i marts førte en halvering af markedet med sig. De mere positive takter får Jobindex til at skrue op for selskabets forventninger til hele 2020.

Foto: Casper Holmenlund Christensen/ERH

Markedet for jobannoncer er igen tilbage efter coronakrisen, som lagde en kraftig dæmper på jobmarkedet. I marts blev antallet af nyindrykkede jobannoncer halveret, men nu ligger niveauet både højere end samme tidspunkt sidste år og før coronakrisens indtog.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Formandsskifte i Gyldendal

”Gyldendal har været igennem et par år med store forandringer, men har nu en ny og stærk direktion og en selskabsstruktur, der er faldet på plads,” udtaler afgående formand Poul Erik Tøjner, der afløses af næstformanden.

Mærsk har udledt langt mere CO2 end tidligere oplyst

Nye beregninger fra Mærsk viser, at rederikoncernen har udledt markant mere CO2 end først rapporteret. Forskellen fra de tidligere beregninger er større end den mængde, som det samlede danske landbrug udledte i 2021.

Rockwool: 2023 bliver et dynamisk spil

Trods skuffende salgstal og driftsresultat for fjerde kvartal kom stenuldskoncernen ifølge koncernchef Jens Birgersson ud af 2022 med skindet på næsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs