Watch Medier

Børsen når 65.000 abonnenter i hårdt år for annoncer og events

Mens konferencer og annoncesalg har været slået tilbage i 2020, er antallet af abonnenter vokset på Børsen. Med god hjælp fra virksomhedskontrakter når mediehuset en af de målsætninger, der blev sat for godt to år siden.

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

I sommeren 2018 løftede adm. direktør og ansv. chefredaktør Bjarne Corydon sløret for et konkret mål om at nå 65.000 abonnenter ved udgangen af 2022. Kundebasen er siden vokset hurtigt, og lige før årsskiftet nåede Børsen målsætningen. Dermed har erhvervsmediet flere betalende kunder end nogensinde før.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs