Børsen når 65.000 abonnenter i hårdt år for annoncer og events

Mens konferencer og annoncesalg har været slået tilbage i 2020, er antallet af abonnenter vokset på Børsen. Med god hjælp fra virksomhedskontrakter når mediehuset en af de målsætninger, der blev sat for godt to år siden.
Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix
Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

I sommeren 2018 løftede adm. direktør og ansv. chefredaktør Bjarne Corydon sløret for et konkret mål om at nå 65.000 abonnenter ved udgangen af 2022. Kundebasen er siden vokset hurtigt, og lige før årsskiftet nåede Børsen målsætningen. Dermed har erhvervsmediet flere betalende kunder end nogensinde før.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også