Bureauernes reklameindkøb fik en mindre mavepuster end frygtet i corona-år
![Mediebureauernes annonceindkøb for annoncørerne fik et mærkbart comeback i andet halvår, viser MediaIndex fra Kreatvitet & Kommunikation med direktør Tine Aurvig-Huggenberger i spidsen. | Foto: PR/Kreativitet og Kommunikation](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12717856.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7e92jf9eaqdabjhkfc1.jpg)
Danske mediebureauer brugte i 2020 færre penge på at købe annonceplads, end de gjorde i 2019, men faldet blev mindre, end det så ud til efter årets første seks måneder. Det viser tal fra Kreativitet & Kommunikations Mediaindex.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.