Watch Medier

Bureauernes reklameindkøb fik en mindre mavepuster end frygtet i corona-år

Efter et dystert forår rettede annoncemarkedet skuden op i anden halvdel af 2020, viser tal fra Kreativitet & Kommunikation. Hjælpepakker hører til forklaringen, mener direktør.

Mediebureauernes annonceindkøb for annoncørerne fik et mærkbart comeback i andet halvår, viser MediaIndex fra Kreatvitet & Kommunikation med direktør Tine Aurvig-Huggenberger i spidsen. | Foto: PR/Kreativitet og Kommunikation

Danske mediebureauer brugte i 2020 færre penge på at købe annonceplads, end de gjorde i 2019, men faldet blev mindre, end det så ud til efter årets første seks måneder. Det viser tal fra Kreativitet & Kommunikations Mediaindex.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Maersk siger farvel til stor profil

Palle Laursen stopper som flådechef i Maersk efter 25 år i rederiet. En anden leder skal også stoppe i Maersk, som er i gang med store interne forandringer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs