Pandemiår sætter yderligere skub i Carlsbergs alkoholfrie bølge

Selv om 2020 har været et hårdt år for Carlsberg, har bryggerikoncernen konstateret yderligere tocifrede vækstrater i den alkoholfri ølforretning.
Tuborg Nul blev lanceret i maj. | Foto: PR / Tuborg
Tuborg Nul blev lanceret i maj. | Foto: PR / Tuborg

Jagten på alkoholfrie alternativer sætter også sit klare aftryk på Carlsbergs 2020-regnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også