Watch Medier

Pandemiår sætter yderligere skub i Carlsbergs alkoholfrie bølge

Selv om 2020 har været et hårdt år for Carlsberg, har bryggerikoncernen konstateret yderligere tocifrede vækstrater i den alkoholfri ølforretning.

Tuborg Nul blev lanceret i maj. | Foto: PR / Tuborg

Jagten på alkoholfrie alternativer sætter også sit klare aftryk på Carlsbergs 2020-regnskab.

På ét år har den danske bryggerikæmpe oplevet 11 pct. vækst i salgsvolumen for alkoholfri øl.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs