Watch Medier

Direktør spår trecifret millionfald hos 7-Eleven

Coronaen har siden marts sidste år sat spørgsmålstegn ved adfærd, hverdagsritualer og sikkerheden ved offentlig transport. Det har ramt kioskkæden 7-Eleven, og kædens forventninger til 2021 er allerede røget ud ad vinduet. "Vi er væsentligt hårdere ramt nu," siger adm. direktør Jesper Østergaard.

"Da vi lagde budgettet for 2021 tilbage i oktober, havde vi ikke forestillet os, at vi skulle have så hård en lockdown hele vejen ind i februar," siger adm. direktør i 7-Eleven Danmark, Jesper Østergaard. | Foto: PR / Reitan Convenience

Et år med nedlukninger, hjemmearbejde, selvisolation, "samfundssind", påkrævet takeaway, salgsforbud for alkohol og generelt mindre tid i det offentlige rum har sat sine spor hos kioskkæden 7-Eleven.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs