Watch Medier

TV 2 fik højeste resultat nogensinde

Både abonnements- og reklameomsætningen gik frem for TV 2 i 2020, hvor resultatet satte rekord. Udfordringer på det traditionelle distributionsmarked understreger behov for vækst på streaming, som koncernen vil investere yderligere i bl.a. på sportsområdet.

Foto: Jonas Olufson

TV 2 styrede gennem et corona-præget 2020 med fremgang på både top- og bundlinjen. Det viser det statsejede selskabs regnskab for sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Flere supermarkedskæder dropper Mobilepay

Prisen for at bruge Mobilepay ”stiger betragteligt” for butikkerne, lyder det fra Løvbjerg-kæden. Dagrofa lukker også for betalingsløsningen i Meny, Spar, Min Købmand og Let-Køb.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs