Watch Medier

Matas' salg steg på alle kanaler i første kvartal

Matas’ salg steg såvel i butikkerne som online i første kvartal af regnskabsåret, og sammen med en betydelig stigning i engrossalget gav det en samlet stigning på 3,2 pct. i omsætningen i forhold til samme periode sidste år.

Matas indleder regnskabsåret med en omsætningsfremgang i første kvartal på godt 3 pct. | Foto: PR/Matas

Omsætningen i Matas steg til 1,05 mia. kr. i første kvartal af regnskabsåret 2022/23 – en stigning på 3,2 pct. i forhold til første kvartal i det forudgående regnskabsår. Fremgangen blev båret frem af stigende salg på tværs af alle kanaler.

Det er dog en mindre vækst, end selskabet så i samme kvartal sidste år, hvor toplinjen voksede 7,9 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs