Annoncenedgang i vente næste år – efter rekord i år

Den samlede annonceomsætning i Danmark vil falde i 2023 som konsekvens af den økonomiske udvikling i samfundet, forventer det nordiske analyseinstitut IRM. I 2022 tegner det dog til rekordomsætning på over 17 mia. kr..
Madeleine Thor, adm. direktør i IRM. | Foto: PR / IRM
Madeleine Thor, adm. direktør i IRM. | Foto: PR / IRM

Det danske annoncemarked ser ind i en ny periode med nedgang og fald i annoncesalget. Det spår det nordiske institut for reklame- og mediestatistik IRM i en ny prognose.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også