Watch Medier

Matas løfter indtjening – nu skal forretningen testes af i udlandet

Salget af egne varer og en ny click-and-collect-mulighed hæver overskuddet i julekvartalet for butikskæden Matas, der nu skubber logistikbyggeri og internationalisering i gang.

Topchef Gregers Wedell-Wedellsborg har stået i spidsen for den digitale transformation af Matas-kæden, der nu skal prøves af i Sverige og Norge | Foto: Stine Bidstrup

Matas lander en fremgang i indtjeningen i tredje kvartal i det forskudte regnskabsår 2022/23 og får dermed rygstød til nye kapitler i den mere end 80 år gamle detailkæde. 

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs