Boozt-topchef efter stærk slutspurt i 2022: "Større usikkerhed end nogensinde"

Det er en nøgleambition at få kunderne til at handle i flere kategorier, hvis modewebshoppen Boozt skal nå vækstmål, siger topchef Hermann Haraldsson.
"Hovedpunkterne for 2023 bliver at få nye kunder og få vores eksisterende kunder til at købe ind i flere kategorier,” siger adm. direktør Hermann Haraldsson efter omsætningsvæksten på 16 pct. i 2022. | Foto: Boozt/pr
"Hovedpunkterne for 2023 bliver at få nye kunder og få vores eksisterende kunder til at købe ind i flere kategorier,” siger adm. direktør Hermann Haraldsson efter omsætningsvæksten på 16 pct. i 2022. | Foto: Boozt/pr

Den nordiske netbutik Boozt rundede med hjælp fra et stærkt julesalg 2022 af med en salgsvækst på 16 pct. – vel at mærke på bagkant af et ekstraordinært godt 2021.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også