Rema 1000 nærmer sig Netto som Danmarks største dagligvarekæde

Den norske discountkæde Rema1000 haler alvorligt ind på Netto. Mens Nettos markedsandel i 2022 er opgjort til 15 pct. i en ny rapport, er Rema 1000’s andel 14,6 pct., skriver Dagligvarehandlen.
Ny rapport opgør Nettos markedsandel til at være 15 pct. i 2022, mens Rema 1000 andel lyder på 14,6 pct. | Foto: Rema 1000/pr
Ny rapport opgør Nettos markedsandel til at være 15 pct. i 2022, mens Rema 1000 andel lyder på 14,6 pct. | Foto: Rema 1000/pr

De seneste fem år har Rema 1000 øget sin andel af det samlede dagligvaremarked i Danmark med 3,5 procentpoint, og dermed haler den norske kæde ind på Netto, der i samme periode har øget sin markedsandel med 1,5 procentpoint.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår