Watch Medier

Modeportalen Miinto får nyt trecifret milliontab efter salgsdyk: "Vi er stadig ikke i mål"

Miinto har taget et kalkuleret fald i salget. Det er led i et strategiskifte, som skal sætte profitabilitet i højsædet efter et samlet tab på 308 mio. kr. på to år.

"Mange af de ting, vi har sat i gang i det seneste halvandet år, begynder at virke for os. Det skal vi fokusere på og fortsætte med," siger adm. direktør Konrad Kierklo om strategiskiftet og det øgede fokus på profitabilitet. | Foto: Miinto/pr

Millionerne fortsætter med at fosse ud af den danske modeportal Miinto, der med over 900 uafhængige modebutikker på sit site har som erklæret vision at blive ”verdens foretrukne modedestination.”

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Onlinehandlen voksede til nye højder i 2023

Danskerne købte sidste år for 185 mia. kr. via ehandel, hvilket er ny rekord. Dansk Erhverv er bekymret for, at de danske ehandlere vil kunne mærke de to kinesiske webshops Shein og Temu. 

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs