Lakridschef sætter fart på ekspansion med en stribe nye butikker: "Lidt et gamble"

På 17 måneder er Lakrids by Bülows butiksnet vokset fra 26 til snart at tælle 40 egne konceptbutikker: ”Lidt et gamble”, siger direktør, der melder om lidt svagere end ventet udvikling i 2023.
Fredrik Nilsson har været topchef i Lakrids by Bülow siden 2017. Han har tidligere været i både Nestlé og Nespresso. | Foto: Gregers Tycho
Fredrik Nilsson har været topchef i Lakrids by Bülow siden 2017. Han har tidligere været i både Nestlé og Nespresso. | Foto: Gregers Tycho

Lakrids by Bülow har været igennem en ”lakmusprøve” for, om selskabet med sine lakridskugler kan begå sig med konceptbutikker i endnu flere lande.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også