Lakridschef vil tilbage på vækstsporet med ny webshop og flere butikker

Efter et år med stagnerede omsætning, der steg 1 pct. og et ”ironisk” rekordunderskud, ser topchef gode takter i 2024. ”Vi er tættere på de vækstrater, vi plejer at have,” siger lyder det.
Fredrik Nilsson har været adm. direktør for Lakrids by Bülow siden 2017 og har tidligere erfaring fra både Nestlé og Nespresso. | Foto: Gregers Tycho
Fredrik Nilsson har været adm. direktør for Lakrids by Bülow siden 2017 og har tidligere erfaring fra både Nestlé og Nespresso. | Foto: Gregers Tycho

Som en virksomhed, der går efter høje vækstrater, blev 2023 ikke et år efter den danske lakridskæde Johan by Bülows smag. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Jakob Dahlgaard Fink er blevet ansat som TV 2's nye finansdirektør. | Foto: NKT.

    TV 2 finder ny finansdirektør

    For abonnenter

    Læs også