Watch Medier

Meny varsler ny prisstrategi i kampen om hverdagskunderne

Et nyt prisprogram op omkring 100 kvalitetsvarer skal styrke Menys plads hos forbrugerne ved at konkurrere på det, discount ikke kan. "Vi skal tage kampen om hverdagskunderne, men vi gør det på vores banehalvdel frem for altid at spille på de andres," siger kædedirektør Kenneth Holmen Pedersen.

Meny indfører lavere priser på specialvarer. | Foto: Aleksander Klug

Priskrige skal ikke kun være for discount. I hvert fald ikke hvis det står til kædedirektør i Meny, Kenneth Holmen Pedersen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Netcompany skal udvikle EU's digitale identitets-wallet

Det danske it-selskab Netcompany er blevet tildelt kontrakten på at udvikle European Digital Identity Wallet i samarbejde med selskabet Scytáles. Projektet er del af en EU-plan om at skabe en europæisk digital identitetsramme, der er tilgængelig for alle EU-borgere og virksomheder.

Danske Swedbank-kunder må på jagt efter ny bank

Swedbank vil lukke sin danske afdeling, og det betyder, at bankens danske kunder skal ud og finde sig en anden bank. Et nyt partnerskab med Sydbank omfatter nemlig ikke Swedbanks danske kunder. Den svenske banks ansatte i Danmark bliver afskediget.

Handelsbankens landechef rykker til Nykredit

Lars Moesgaard skifter til Nykredit, efter han for kort tid siden stoppede som chef for Handelsbankens danske aktiviteter, der nu er opkøbt af Jyske Bank. Hos Nykredit får han plads i direktionen og ansvar for Banking Retail.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs