Watch Medier

Meny varsler ny prisstrategi i kampen om hverdagskunderne

Et nyt prisprogram op omkring 100 kvalitetsvarer skal styrke Menys plads hos forbrugerne ved at konkurrere på det, discount ikke kan. "Vi skal tage kampen om hverdagskunderne, men vi gør det på vores banehalvdel frem for altid at spille på de andres," siger kædedirektør Kenneth Holmen Pedersen.

Meny indfører lavere priser på specialvarer. | Foto: Aleksander Klug

Priskrige skal ikke kun være for discount. I hvert fald ikke hvis det står til kædedirektør i Meny, Kenneth Holmen Pedersen.

Med et nyt prisprogram skal omkring 100 varenumre uden for de normale dagligvaresortimenter fremover sælges billigere. Med andre ord skal De Decco-olivenolie eller et bæger med Ben & Jerry's fremadrettet kunne blive en mere fast del af indkøbskurven.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Shoppingcenter med milliardværdi får ny ejer

Big Shopping Center i Herlev på 40.700 kvm er solgt til en britisk investor. Uden at afsløre købesummen oplyser parterne, at det er den næststørste handel med butiksejendomme i Norden siden coronapandemiens udbrud.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs