Watch Medier

Meny varsler ny prisstrategi i kampen om hverdagskunderne

Et nyt prisprogram op omkring 100 kvalitetsvarer skal styrke Menys plads hos forbrugerne ved at konkurrere på det, discount ikke kan. "Vi skal tage kampen om hverdagskunderne, men vi gør det på vores banehalvdel frem for altid at spille på de andres," siger kædedirektør Kenneth Holmen Pedersen.

Meny indfører lavere priser på specialvarer. | Foto: Aleksander Klug

Priskrige skal ikke kun være for discount. I hvert fald ikke hvis det står til kædedirektør i Meny, Kenneth Holmen Pedersen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Pensionskasse frikendes i konkurrencesag

Retten i Lyngby har afsagt dom i sag fra 2017, hvor PKA og Danica gik sammen om et tilbud på pensionsordningen for medarbejdere hos det daværende Dansk Supermarked.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs