
Priskrige skal ikke kun være for discount. I hvert fald ikke hvis det står til kædedirektør i Meny, Kenneth Holmen Pedersen.
Med et nyt prisprogram skal omkring 100 varenumre uden for de normale dagligvaresortimenter fremover sælges billigere. Med andre ord skal De Decco-olivenolie eller et bæger med Ben & Jerry's fremadrettet kunne blive en mere fast del af indkøbskurven.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra Watch Medier
Danica Ejendomme giver 50 procent rabat på inflationsdrevne huslejestigninger
Mens visse udlejere vælger at hæve huslejen til det højest mulige niveau i en tid med rekordhøj inflation og stigende omkostninger, har Danica Ejendomme valgt at barbere halvdelen af lejestigningen. ”Vi vil gerne have, at vores lejere har råd til at blive boende,” forklarer adm. direktør Michael Nielsen.