Watch Medier

Løgismose Meyers satser på digital frokostportal

En stor digital satsning skal give Løgismose Meyers en større forretning inden for kantine- og frokostordninger. Den nye ordning går i luften mandag.

Jesper Wacherhausen, direktør med ansvar for it og udvikling hos Løgismose Meyers, står i spidsen for en ny digital platform hos virksomheden. | Foto: PR / Løgismose Meyers

Mandag 14. september går Løgismose Meyers nye digitale frokostportal online. Portalen, som er et led i et større digitalt sats hos den danske madvirksomhed, skal gøre det muligt for kunderne at regulere deres frokost- eller kantineordninger fra dag til dag.

Det skriver Børsen.

"Helt lavpraktisk kan den, der varetager frokostbestillingen, selv gå ind og tilføje, hvis der skal leveres frokost til fire ekstra medarbejdere. På samme måde kan man skifte mellem forskellige frokostløsninger og variere i typen af mad, som serveres på arbejdspladsen," forklarer Jesper Wacherhausen, der er direktør med ansvar for it og udvikling hos Løgismose Meyers, om den nye portal.

Den digitale strategi er blevet iværksat efter nogle urolige år i forbindelse med sammenlægningen af de to fødevarevirksomheder Meyers og Løgismose.

Mere fra Watch Medier

Falck sælger vejhjælpsforretning i fem lande

Et frasalg af vejhjælpsforretning i en række lande sker som et led i Falcks langsigtede strategi om at udvikle sig som integreret sundhedsforretning. Salgsprisen er aftalt til 1 mia. kr.

Shoppingcenter med milliardværdi får ny ejer

Big Shopping Center i Herlev på 40.700 kvm er solgt til en britisk investor. Uden at afsløre købesummen oplyser parterne, at det er den næststørste handel med butiksejendomme i Norden siden coronapandemiens udbrud.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs