Løgismose Meyers satser på digital frokostportal

En stor digital satsning skal give Løgismose Meyers en større forretning inden for kantine- og frokostordninger. Den nye ordning går i luften mandag.
Jesper Wacherhausen, direktør med ansvar for it og udvikling hos Løgismose Meyers, står i spidsen for en ny digital platform hos virksomheden. | Foto: PR / Løgismose Meyers
Jesper Wacherhausen, direktør med ansvar for it og udvikling hos Løgismose Meyers, står i spidsen for en ny digital platform hos virksomheden. | Foto: PR / Løgismose Meyers

Mandag 14. september går Løgismose Meyers nye digitale frokostportal online. Portalen, som er et led i et større digitalt sats hos den danske madvirksomhed, skal gøre det muligt for kunderne at regulere deres frokost- eller kantineordninger fra dag til dag.

Det skriver Børsen.

"Helt lavpraktisk kan den, der varetager frokostbestillingen, selv gå ind og tilføje, hvis der skal leveres frokost til fire ekstra medarbejdere. På samme måde kan man skifte mellem forskellige frokostløsninger og variere i typen af mad, som serveres på arbejdspladsen," forklarer Jesper Wacherhausen, der er direktør med ansvar for it og udvikling hos Løgismose Meyers, om den nye portal.

Den digitale strategi er blevet iværksat efter nogle urolige år i forbindelse med sammenlægningen af de to fødevarevirksomheder Meyers og Løgismose.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også