Watch Medier

Mærsk satser på ny kundegruppe med digital platform

Den digitale platform Maersk Flow skal give rederiet nye kunder blandt små og mellemstore virksomheder. Rivalen Hapag-Lloyd har taget lignende initativer.

Ny digital platform skal sikre Maersk kunder også med et mindre fragtbehov. | Foto: PR / Maersk

A.P. Møller-Mærsk går med en digital satsning efter de små og især mellemstore kunder i transportsektoren.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Danske Bank lander 2022-underskud på 5 milliarder

Danske Bank fik i fjerde kvartal 2022 det højeste kvartalsoverskud i årevis. For hele året blev det dog til et underskud på 5,1 mia. kr. på grund af bøderegningen i hvidvasksagen fra Estland. (Opdateret)

Læs også

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs