Watch Medier

Mærsk satser på ny kundegruppe med digital platform

Den digitale platform Maersk Flow skal give rederiet nye kunder blandt små og mellemstore virksomheder. Rivalen Hapag-Lloyd har taget lignende initativer.

Ny digital platform skal sikre Maersk kunder også med et mindre fragtbehov. | Foto: PR / Maersk

A.P. Møller-Mærsk går med en digital satsning efter de små og især mellemstore kunder i transportsektoren.

Det skriver Børsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Maersk når ned på skattesats under to procent

Containerrederierne Maersk og tyske Hapag-Lloyd, der opererer under kritiserede tonnageskatteordninger, har fået halveret deres effektive skattesatser i andet kvartal i år, viser nye beregninger. Analysehus forudser politisk stormløb mod skatteordningen.

Læs også

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs