JP/Politikens Hus afprøver ny bom for cookie-fravælgere på Politikens netavis

Ligesom Jysk Fynske Medier kigger JP/Politikens Hus på alternativer for at sikre forretningsgrundlaget, når læsere af gratis artikler siger nej til cookies på koncernens digitale medier og samler i øjeblikket erfaringer fra nyt tiltag på Politiken. Ifølge Danske Medier er modellen inden for skiven.
Det har konsekvenser for den digitale annonce- og abonnementsforretning, når brugerne fravælger cookies, siger koncerndirektør, COO, i JP/Politikens Hus, Dorthe Bjerregaard-Knudsen. | Foto: Peter Hove Olesen
Det har konsekvenser for den digitale annonce- og abonnementsforretning, når brugerne fravælger cookies, siger koncerndirektør, COO, i JP/Politikens Hus, Dorthe Bjerregaard-Knudsen. | Foto: Peter Hove Olesen

Sig ja tak til cookies, eller tegn et abonnement.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også