Watch Medier

Danske Bank om sponsorat: Vi har ingen indflydelse på nyt Børsen-medie

Danske Bank er "udelukkende sponsor" for nyt medie fra Børsen, lyder det fra Danske Bank-chef. Hun afviser, at sponsoratet er en branding-øvelse oven på en række møgsager for banken.

Foto: Nikolaj Skydsgaard/Reuters/Ritzau Scanpix

Danske Bank er sponsor for et nyt medie med fokus på bæredygtighed, som Børsen løftede sløret for tidligere på ugen.

Bjarne Corydon, adm. direktør og ansv. chefredaktør for Børsen, oplyste, at Danske Bank alene er sponsor og ingen redaktionel indflydelse får på det nye medies indhold. Majoriteten af Børsen - 51 procent - er ejet af den svenske mediekoncern Bonnier, og de resterende 49 procent ejes af danske JP/Politiken.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Jyske Banks opkøb får konkurrenter til at opruste

Flere banker skruer op for offensiven i det midt- og vestjyske, hvor Handelsbanken er en af de største aktører. Oven på Jyske Banks køb af Handelsbankens aktiviteter i Danmark ser en højere andel af kunderne sig om efter ny bank.

Scan Global-chef varsler nye overtagelser

Logistikkoncernen Scan global har overtaget et Hongkong-selskab, der giver flere muskler i Asien og passer godt ind i koncernens DNA. Sådan lyder det fra topchef Allan Melgaard, der bebuder andre, nye overtagelser.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs