Totalkredit gik fra shitstorm til rekordhøj partnertilfredshed

På fire år har Totalkredit bevæget sig fra en shitstorm om prisstigninger til rekordhøj kundetilfredshed og glade partnere, fortæller Totalkredits adm. direktør, der løfter sløret for den udvikling, realkreditselskabet har været igennem.
Camilla Holm | Foto: Bidstrup Stine/Ritzau/Ritzau Scanpix
Camilla Holm | Foto: Bidstrup Stine/Ritzau/Ritzau Scanpix

I 2016 blev ordet shitstorm optaget i den danske ordbog, og samme år ramte fænomenet Nykredit. På en gennemsnitskold februardag fortalte selskabet, at det ville børsnoteres, og at priserne skulle stige for privatkunderne i realkreditselskabet Totalkredit.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også