Totalkredit gik fra shitstorm til rekordhøj partnertilfredshed

På fire år har Totalkredit bevæget sig fra en shitstorm om prisstigninger til rekordhøj kundetilfredshed og glade partnere, fortæller Totalkredits adm. direktør, der løfter sløret for den udvikling, realkreditselskabet har været igennem.

Camilla Holm | Foto: Bidstrup Stine/Ritzau/Ritzau Scanpix

I 2016 blev ordet shitstorm optaget i den danske ordbog, og samme år ramte fænomenet Nykredit. På en gennemsnitskold februardag fortalte selskabet, at det ville børsnoteres, og at priserne skulle stige for privatkunderne i realkreditselskabet Totalkredit.

Det udløste et væld af kritik fra både kunderne og fra flere partnerbanker i Totalkredit-samarbejdet. Skruer man tiden fire år frem, ser man imidlertid et realkreditselskab, som hvert eneste kvartal tager markedsandele fra konkurrenterne, og som ifølge adm. direktør Camilla Holm har en høj tilfredshed hos både kunder og partnerbanker.

Læs hele artiklen

Få 21 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement