Watch Medier

Snapchat og Tiktok giver Youtube og Facebook baghjul blandt danske teenagepiger

Tiktok vinder indpas hos 12-17-årige piger, men kan endnu ikke måle sig med Snapchat, viser årlig undersøgelse fra Aller Media. Sociale medier fylder med god afstand ned til andre kanaler i medieforbruget, hvor bøger og nyhedssites spiller en mindre, men stabil rolle.

Foto: Richard Drew/AP/Ritzau Scanpix

Snapchat er det sociale medie, som piger i alderen 12-17 år bruger mest tid på, efterfulgt af Tiktok, mens brugen af Facebook og Youtube er faldet. Det viser rapporten All About Teens, som Aller Media udgiver årligt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Bladt Industries afskediger topchef

Efter nok et ”udfordrende år” skifter Aalborg-virksomheden Bladt Industries, der producerer møllefundamenter, endnu engang ud i direktionen. ”Vi har brug for nyt fokus,” siger formanden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs