Danske Bank finder fejl i 2500 kunders investeringsaftaler

Danske Bank tager nu kontakt til i alt 2500 kunder, hvor der har været "uoverensstemmelser" mellem investeringsaftale og investeringsprofil.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Danske Bank har fundet fejl i flere kunders investeringsaftaler og tilhørende profiler, og banken forsøger nu at rette op på det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også