Watch Medier

Lidl udruller nyt koncept med rekordstor dansk investering

Med flere varer på hylderne og ny indretning af butikkerne skal tyske Lidls 133 butikker i Danmark transformeres, så de får et mere skandinavisk udtryk. Alene næste år vil Lidl bruge 1 mia. kr. på offensiven.

Det nye koncept er indrettet efter at hive friskvareprodukter som frugt og grønt frem i butikkerne. Her et billede fra testbutikken på Frederiksberg. | Foto: PR / Lidl

Lidl Danmark vil med en kæmpe satsning udrulle et nyt butikskoncept i alle kædens 133 butikker.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Væksten i Power gik i stå i 2022

Åbningen af nye varehuse løftede ikke salget i elektronikkæden, hvor bundlinjen for første gang i tre år gik i rødt, viser regnskabet for 2022.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs