Watch Medier

Antallet af britiske streamingabonnenter er steget 34 procent på et år

Ifølge The Guardian har der været solid vækst på det britiske streamingmarked i løbet af coronakrisen. Også i Norden er antallet af abonnenter steget.

Netflix er markedsleder på det britiske streamingmarked. | Foto: Lucy Nicholson/Reuters/Ritzau Scanpix

Streamingmarkedet i Storbritannien har fortsat sin vækst i 2020 under coronakrisen, og abonnementsbasen er steget med 34 pct. Det skriver The Guardian.

"Tv har været en vinder af pandemien, og væksten i antallet af abonnenter viser, hvor vigtig streamingtjenester er blevet i husstandenes underholdningstilbud," siger Richard Broughton, medieanalytiker hos Ampere, til The Guardian.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 21 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Axcel nupper endnu en it-virksomhed

Kapitalfonden Axcel har sat fingrene i endnu et dansk it-selskab. Denne gang er det en aktiepost på ca. 60 pct. i NTI Group, der er specialiseret i modellerings- og tegneprogrammer.

Vestas hiver strategiprofil op i direktionen

Thomas Alsbjerg hives fra Vestas’ udviklingsforretning helt op i direktionen, og samtidig etablerer mølleproducenten en ny funktion for digitale løsninger, som han skal lede.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs