Watch Medier

Milliardopkøb cementerer Egmont Publishings vægt på tre kerneområder

De klassiske medieaktiviteter er ét af tre kerneområder for Egmont Publishing, der har foretaget sit hidtil største opkøb inden for e-handel. Forventningen til det nye selskab er en fordoblet omsætning og en "rimelig indtjeningsgrad" inden for tre til fem år, siger direktør.

Torsten Bjerre Rasmussen, adm. direktør, Egmont Publishing. | Foto: PR/Egmont Publishing

Det er den hidtil største tegnebog i selskabets historie, som Egmont Publishing har fundet frem til købet af Royal Design Group. Den danske mediekoncern oplyser ikke den præcise købspris, men der er tale om en milliardhandel.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Onlinehandlen voksede til nye højder i 2023

Danskerne købte sidste år for 185 mia. kr. via ehandel, hvilket er ny rekord. Dansk Erhverv er bekymret for, at de danske ehandlere vil kunne mærke de to kinesiske webshops Shein og Temu. 

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs