Milliardopkøb cementerer Egmont Publishings vægt på tre kerneområder

De klassiske medieaktiviteter er ét af tre kerneområder for Egmont Publishing, der har foretaget sit hidtil største opkøb inden for e-handel. Forventningen til det nye selskab er en fordoblet omsætning og en "rimelig indtjeningsgrad" inden for tre til fem år, siger direktør.
Torsten Bjerre Rasmussen, adm. direktør, Egmont Publishing. | Foto: PR/Egmont Publishing
Torsten Bjerre Rasmussen, adm. direktør, Egmont Publishing. | Foto: PR/Egmont Publishing

Det er den hidtil største tegnebog i selskabets historie, som Egmont Publishing har fundet frem til købet af Royal Design Group. Den danske mediekoncern oplyser ikke den præcise købspris, men der er tale om en milliardhandel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også