Alm. Brand ser frem til monopolbrud med nyt Mitid

Alm. Brand ser indførelsen af det kommende Mitid som et vigtigt brud på Nets' monopol, der samtidig kan sætte gang i mere innovation.
Alm. Brand ser mange fordele i indførelsen af det nye Mitid | Foto: PR / Alm Brand
Alm. Brand ser mange fordele i indførelsen af det nye Mitid | Foto: PR / Alm Brand

Det nye Mitid, der afløser Nemid, kan sætte gang i konkurrencen og innovationen og er samtidig et vigtigt monopolbrud. Det udtaler Kristian Hjort-Madsen, direktør for forretningsudvikling og digitalisering i Alm. Brand, til Børsen Pro.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også