Intenst arbejde med data skal smitte af på Arlas bundlinje

Brugen af dataanalyser kan både optimere driften og fange nye tendenser, inden de viser sig i salgstallene. Hos Arla, der har et årligt IT-udviklingsbudget på over 400 mio. kr., bliver arbejdet med data intensiveret i fremtiden.
Produktion på Arlas mejeri i Slagelse. | Foto: Joachim Adrian
Produktion på Arlas mejeri i Slagelse. | Foto: Joachim Adrian

Man skal lede længe efter led i Arlas værdikæde, der ikke benytter sig af IT.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også