Google varsler testkørsel af nyt værktøj til at målrette reklamer

Techgiganten Google er nu klar med et foreløbigt resultat af en af sine alternative løsninger til at målrette annoncer på nettet - uden tredjepartscookies. Hen over foråret får annoncører lov til at teste værktøjet og sammenligne resultaterne med den gamle cookie-metode.
Foto: Kenzo Tribouillard/AFP / AFP
Foto: Kenzo Tribouillard/AFP / AFP

Næsten præcist et år efter Google trak overskrifter ved at varsle sit dødsstød til de såkaldte tredjepartscookies, offentliggør internettets kæmpe nu foreløbige resultater for et af de alternativer, der skal gøre det muligt at målrette annoncer online i fremtiden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også