Google varsler testkørsel af nyt værktøj til at målrette reklamer

Techgiganten Google er nu klar med et foreløbigt resultat af en af sine alternative løsninger til at målrette annoncer på nettet - uden tredjepartscookies. Hen over foråret får annoncører lov til at teste værktøjet og sammenligne resultaterne med den gamle cookie-metode.
Foto: Kenzo Tribouillard/AFP / AFP
Foto: Kenzo Tribouillard/AFP / AFP

Næsten præcist et år efter Google trak overskrifter ved at varsle sit dødsstød til de såkaldte tredjepartscookies, offentliggør internettets kæmpe nu foreløbige resultater for et af de alternativer, der skal gøre det muligt at målrette annoncer online i fremtiden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også