Nordeas iværksættergren indstiller sigtekornet på større startups

Der kommer stadig flere tilbud til de små iværksættere på det danske bankmarked. Nu vælger Nordea med en tilpasset strategi at sætte fokus på de lidt større startups.
Mikkel Rørvig er chef for Startup & Growth i Nordeas danske afdeling for iværksætterkunder. | Foto: Pressebillede Nordea
Mikkel Rørvig er chef for Startup & Growth i Nordeas danske afdeling for iværksætterkunder. | Foto: Pressebillede Nordea

Nordeas særlige afdeling for iværksætterkunder har valgt at justere på strategien og sætte jagten ind på de større fisk i et stadig mere overfisket farvand.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også