Salg af plantebaserede fødevarer eksploderer i Irma

Med en fremgang på 31 pct. i Irma-kædens salg af plantebaserede fødevarer sidste år skal man tilbage til økologiens opblomstring for at finde lignende vækst i en kategori, lyder meldingen fra kædens ejer, Coop.
Irmas flagskibsbutik på Axelborg i København. | Foto: Mik Eskestad / ERH / Ritzau Scanpix
Irmas flagskibsbutik på Axelborg i København. | Foto: Mik Eskestad / ERH / Ritzau Scanpix
AF MANON BUCH

De plantebaserede varer er kommet for at blive i detailkoncernen Coop.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også