Watch Medier

Carlsberg satser på færre mærker efter pandemiår

Et års pandemi får Carlsberg til at fokusere porteføljen og prioritere færre mærker. "Den samlede investering er en smule mindre, men vi spreder dermed ikke vores ressourcer tyndt ud," siger topchefen.

Foto: BUNDGAARD CARSTEN/ERH

På vej mod årsdagen for coronapandemien kommer der til at være nye prioriteter i porteføljen hos Carlsberg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra Watch Medier

Væksten i Power gik i stå i 2022

Åbningen af nye varehuse løftede ikke salget i elektronikkæden, hvor bundlinjen for første gang i tre år gik i rødt, viser regnskabet for 2022.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt fra alle vores medier

Jobs fra alle vores medier

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs